Zaterdag ZomerCompetitie 2018

Op vele zaterdagen in de zomer organiseert de wedstrijdcommissie van onze golfvereniging de Zaterdag  Competitie waaraan uitsluitend kan worden deelgenomen door de leden van onze vereniging.

Vanaf 9:30 uur wordt er gestart, doorgaans in flights van 3 personen. De spelvorm is individueel Stableford met handicapverrekening. Vanaf 2018 wordt er gespeeld in 2 categorien, A tot hcp 22 en B vanaf hcp 22.1. De Zaterdag Zomer Competitie wordt Qualifying gespeeld (mits de baan dat toelaat). Op de  slotdag worden de prijswinnaars gehuldigd  en kunnen zij hun prijzen in ontvangst nemen.

Klik hier voor de stand in categorie A Klik hier voor de stand in categorie B

Je kunt voor deze wedstrijden inschrijven via E-Golf4U. De inschrijftermijn wordt doorgaans een maand vóór de wedstrijddag geopend en sluit drie dagen vóór de wedstrijddag (dus op woensdag) om 23:00 uur.
In de wedstrijdkalender (klik) kun je ontdekken op welke data de wedstrijden van de Zaterdag Competitie 2017/2018  worden gespeeld.

De wedstrijdleiding is in handen van:  Ξ Leo Raijmakers (06-14354447) Ξ Jean-Francois Prinsen (06-4689777) en Ξ Marleen Strauss (06-21541977)

Het inschrijftarief voor een wedstrijd bedraagt € 2,00.
Met dit bedrag maak je een bescheiden prijzentafel mogelijk plus investeer je mede in deelname aan de slotdag.

De slotdag voor de Zaterdag Winter Competitie staat gepland op 24 maart 2018.

[Gewijzigd op 3 jan . 2018]