Golfmaatje gezocht !

De onlangs opgerichte commissie “Nieuwe Leden” (met en door vrijwilligers Mariëlle Hoogers en Joop Simons), heeft als eerste activiteit een antwoord gevonden op een veelgehoorde opmerking “Ik zoek aansluiting bij een groepje / een maatje om mee te golfen”.

Uiteraard is dit niet alleen een wens van nieuwe leden; ook bestaande leden zoeken vaak nog een maatje of clubke om samen te golfen. Voor al deze leden hebben we een oplossing bedacht in de vorm van een “Poule Golfmaatjes Gezocht”. Deze service hebben we in het leven geroepen met ingang van 1 februari 2019 en zal in de loop van de komende tijd met jullie medewerking volwassen vormen gaan aannemen.

DISCLAIMER: Door je in deze poule in te schrijven ga je er uitdrukkelijk mee akkoord dat we jouw opgegeven gegevens vrijblijvend opnemen in de poule en deze delen met gelijkgestemden in deze poule, en dan alléén met het oog op deze service. De vereniging zal deze gegevens nooit delen met derden en alleen gebruiken om jouw golfspelletje plezieriger te maken.

HOE WERKT DE POULE “GOLFMAATJES GEZOCHT” ?

I. Je kunt je op eigen initiatief inschrijven in deze poule door onderstaand formulier in te vullen en op “ verzenden “ te drukken.

~ Gender: ManVrouwNeutraal

~ Geboortejaar: ná 1996in 1982 tot 1996in 1976 tot 1981vóór 1976

~ Je bent beschikbaar op: ochtendmiddagmaandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag

~ Je zoekt: GolfmaatjeAansluiting bij een groep

II. Je inschrijving komt terecht bij Joop Simons die de poule namens de commissie beheert.

III. Na inschrijving ontvang je binnen 24 uur een bevestiging plus een wachtwoord dat het mogelijk maakt om het bijgewerkte poule-bestand in te zien.  Aan jou is nu de keuze om contacten te leggen aan de hand van de gegevens die wij voor je hebben verzameld.    Weet dus dat anderen graag een (oriënterend) telefoontje/mailtje van je verwachten.

UITSCHRIJVEN

Heb je je doel bereikt en wens je geen gebruik meer te maken van de poule, dan is 1 mailtje voldoende om je weer uit de poule te halen zodat toekomstige belangstellenden je niet meer zullen benaderen.

Meld je uitschrijving weer via ledenserviceGVDS@gmail.com en we schrijven je binnen 24 uur uit.

Ook voor vragen stuur je een mailtje naar ledenserviceGVDS@gmail.com. We vertrouwen erop dat veel leden de vruchten zullen plukken van deze service!

Ben je ingeschreven in de poule en ben je het wachtwoord kwijt?
ledenserviceGVDS@gmail.com !