De onlangs opgerichte commissie “Nieuwe Leden” (met en door vrijwilligers Mariėlle Hoogers en Joop Simons), heeft als eerste activiteit een antwoord gevonden op een veelgehoorde opmerking “Ik zoek aansluiting bij een groepje / een maatje om mee te golfen”. Uiteraard is dit niet alleen een wens van nieuwe leden; ook bestaande leden zoeken vaak nog een maatje of clubke om samen te golfen. Voor al deze leden hebben we een oplossing bedacht in de vorm van een “Poule Golfmaatjes Gezocht”. Deze service hebben we op verzoek van vele leden in het leven geroepen met ingang van 1 februari 2019 en zal in de loop van de komende tijd met jullie medewerking volwassen vormen gaan aannemen.  DISCLAIMER: Door je in deze poule in te schrijven ga je er uitdrukkelijk mee akkoord dat we jouw opgegeven gegevens vrijblijvend opnemen in de poule en deze delen met gelijkgestemden in deze poule, en dan alléén met het oog op deze service. De vereniging zal deze gegevens nooit delen met derden en alleen gebruiken om jouw golfspelletje plezieriger te maken.  HOE WERKT DE POULE “GOLFMAATJES GEZOCHT” ? – Je kunt je op eigen initiatief inschrijven in deze poule door onderstaand formulier in te vullen en op “ verzenden “ te drukken.

Je Gender: ManVrouwNeutraal

Je Leeftijd: tot 2222 tot 3636 tot 5151 en ouder

Je bent beschikbaar op: ochtendmiddagmaandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag

Je zoekt: GolfmaatjeAansluiting bij een groep

– Je inschrijving komt terecht bij Joop Simons die de poule namens de commissie beheert. – Na inschrijving ontvang je binnen 24 uur een bevestiging plus een pdf-bestand van de bijgewwerkte poule waarmee je aan de slag kunt.   Aan jou is nu de keuze om contacten te leggen aan de hand van de gegevens die wij voor je hebben verzameld.    Weet dus dat anderen graag een (oriėnterend) telefoontje/mailtje van je verwachten. – Zolang je in de poule ingeschreven staat, ontvang je op elke laatste dag van de maand (én op het moment dat er relatief veel mutaties zijn geweest) een mail met daarbij de actuele poule, zodat je weer helemaal up-to-date bent.  UITSCHRIJVEN Heb je je doel bereikt en wens je geen gebruik meer te maken van de poule, dan is 1 mailtje voldoende om je weer uit de poule te halen zodat toekomstige belangstellenden je niet meer zullen benaderen. Meld je uitschrijving weer op ledenserviceGVDS@gmail.com en we schrijven je meteen uit. Je ontvangt dan ook meteen de actuele lijst waarin je kunt zien dat we je uit de poule hebben gehaald.  Heb je nog vragen stuur dan een mailtje naar ledenserviceGVDS@gmail.com. We vertrouwen erop dat veel leden de vruchten zullen plukken van deze service!