Dinsdag Competitie 2018

Op veel dinsdagen organiseert de wedstrijdcommissie van onze golfvereniging de Dinsdag Winter Competitie én de Dinsdag Zomer Competitie waaraan uitsluitend kan worden deelgenomen door de leden van onze vereniging.

Er wordt gestart, doorgaans in flights van 3 personen. De spelvorm is individueel Stableford met handicapverrekening. De Dinsdag Zomer Competitie wordt Qualifying gespeeld; de Dinsdag Winter Competitie is Non-Qualifying. Beide competities kennen een slotdag, waarop de prijswinnaars gehuldigd worden en hun prijzen in ontvangst kunnen nemen.

Je kunt voor elk van deze wedstrijden inschrijven via E-Golf4U. De inschrijftermijn wordt doorgaans een maand vóór de wedstrijddag geopend en sluit twee dagen vóór de wedstrijddag (dus op zondag) om 18:00 uur.
In  Egolf4U (klik) kun je ontdekken op welke data de wedstrijden van de Dinsdag Competitie 2018 worden gespeeld.

De wedstrijdleiding is in handen van: Ξ Francien Leenen (0493-493983) en Ξ  Jos van Haandel 06-21232051

Het inschrijftarief voor een wedstrijd bedraagt € 2,00.
Met dit bedrag maak je een bescheiden prijzentafel mogelijk plus investeer je mede in je deelname aan de slotdag.

De slotdag voor de Dinsdag Winter Competitie staat gepland op dinsdag 3 april 2018 .

[Gewijzigd op 7 jan. 2018]