Afsluiting winterseizoen 2018-2019

Tijdens de winterperiode wordt op de dinsdag een dames- en een herencompetitie gespeeld. De uitslagen van de competitie zijn:                    Dames: kampioen Anny Leenen 2e plaats Jolanda Adelerhof en 3e plaats Odeke Bertrams.

Heren:  Kampioen Jan Knoops 2e Cor Beerepoot en 3e Jan de Laat.

Dinsdag 2 april is de wintercompetitie 2018-2019 feestelijk afgesloten.

9.30 was de ontvangst met koffie/thee en gebak. Om 10.30 is er een wedstijd gespeeld FBBB75, de winnaars hiervan waren Jo Kanters en Jan van Otterdijk met 42 punten.

Bij binnenkomst stond er een heerlijk kopje soep klaar voor de deelnemers, en na de prijsuitreiking een hoofdmenu.

Op dinsdag 9 april wordt gestart met de zomercompetitie. De zomercompetitie is een mix competitie en ook Qualifying. Er  wordt gespeeld in een A (Hcp 22 of lager) en B (Hcp 22.1 of hoger) competitie. Op dinsdag spelen we met gemengde flights, dus geen A of B flights. Alle clubleden met GVB en ook de leden van de Golfhorst zijn welkom op de dinsdagochtend, zij kunnen zich aanmelden via Egolf4U.

Wedstrijdleiding dinsdag.